This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Wednesday, June 11, 2008

HaRi iNi

hari nie ari membosankan..tiap2 ari keje adalah ari membosankan aku..nape tktao..arini plg truk..gado ngan someone..uwawawa..sedih..da baik,gado blk..iskh2..ape nak jd neh?bile la nak berakhir..nape ske pk aku bkn2?mcm la aku jht sgt..shob3..aku bkn jht..nakal je...uwawawa..bile ar gaji aku nak naik neh..da sthn aku keje sni..tkkan tkde ape2 kot..uwawa..dengan ekonomi skang neh membuatkan aku btl2 sengkek..bygkan ar aku g keje kdg2 ade tk smpai pon 10 rggt..singgit pon aku pnh bwk..ase mcm bdak skolah lak..brg2 aku da lme da aku tk beli..ase miskin plak aku neh..dpt gaji ckp tok smpan,wit myk n byr htg je..nak jejalan pon aku tk mampu...tgk ar skrg..myk makin naik..makin tersepit ar aku..mcm mne nak selesaikan mslh neh..pnh gak ase nak wat part time..tp kt kt sni,keje ape yg nak part time?kwn2 aku sume tk cye aku tkde wit..igt aku kaye sgt ke?kdg2 aku tension biler org ckp,'ai,da keje,gaji ribu2,tkkan tkde wit kot'..yg tu la ayat yg membuatkan aku bengang and ase nak sula je sape yg ckp cmtu..gaji aku neh seribu pn tk smpai..igt aku keje ape beribu2?bodo tol..saje nak menghina aku la tuh..soalan tu yg buat aku ase nak maki2 org..tp ku thankan je..stu lg,aku tkleh blah lau org kte, 'ko kan da keje,tkkan tkleh banje mmber kot'bodonye mereka itu krana tk memahami aku..aku bkn nak berkira kwn2..tp keadaan aku yg tk mengizinkan aku wat mcm tu..kdg2 kwn2 aku sbk wat plan nak wat aktiviti..aku lau da mai mcm tu msti aku berbelah bg..nak g ke tak..nk ckp tknak.tkot kwn2 kecik ati..tp aku pk ati kwn..kwn tk pnh pon pk ati aku..kwn tk pnh pon nak tlg selesaikan mslh aku..diorg cme dgr luahan aku..tp tk memahami aku..adehla..sadihnye..aku tk ske hdp mcm neh..kdg2 mcm aku pntgkan kwn dr diri aku sndiri..wit tkde tkpe..asal kan dpt ikut kwn2..at the end,aku jgk yg menanggung..ermm..aku sedih..:(

3 comments:

EyRa said...

kak...jgn r sedey..nnt adk pon sedey tao...

Anonymous said...

pahh !! alohaii . siannye. sbq pah nk wt cne da 2 lumrah alam. eh lumrah bkwn la. hehe :D pah jgn sdey2 meh2 una ttp dsmpg mu shayang
;p

Cerpelai said...

Kehkehkeh.. garang jugak Pah ni ye?.. Atutt..!! Atutt..!!
Sabaq la Pahh.. yang nak pi hamun oghang tu buat pa?..
Mulut oghang tak bulih tampai.. sok-sok diam la depa nuu..!!