This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Tuesday, November 2, 2010

Blog Update

da lame rsenye blog aku ni bersawang seperti laman sesawang yg melambak2..huhu...nk update..tp tktao apa nk cerita..sbbnye,aku ni jenguk blog bila aku trasa ke'jelesan' melampau stelah aku mlwt blog2 comel2,cntik2 bgai..bila jeles tu dtg,mla la gtai tgn ni nk taip mcm2..tp bila smpai depan lappy tersyg,aku jd blur,tktao mao taip apa..stuck kt situ..ya aku akui..aku ni tk pndai mengarang..tp sje la nk asah bkat yg tau makin di asah mkin tumpul..tkpela..at least kta mencuba..apa guna bca blog org,tp blog sndiri bersawang kan?apa guna bca cerita2 org,tp kta tk kongsi cerita2 kita kan?maaf andai blog ni tk seberapa..ya..blog ni mmg nothing..mmg tkda yg menarik..aku tau klau korg bca pon blog aku ni,msti cpt2 nk blah kan?tkpe..aku tk letak hrapan yg tinggi sbb blog ni hnya la suka2 je..maaf klau tk menepati citarasa anda..ini blog saya..sya karang apa sya nak..jgn mrah.~

cun tak templete neh?setelah digoogle,jmpe templete neh..rembat jela..pas da ltk gadget2 sume..ltak churp2 nye logo,twitter nye logo,bru terperasan..byknye burung2 comel kt blog aku..kih3..so tema kali ni ialah birdie~wink~ ;)

No comments: