This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Thursday, November 4, 2010

My WiShLiSt~

1) Myvi Special Edition - White colour


2) Nokia E72 white edition




3.) Blackberry bold 9700


huish!so expensive~haha..but what to do?keinginan yang melampau and not reasonable..tapi nak jugak..sebabnye?bukan ikutan atau trend..tapi memang impian..setiap orang ada benda yang diorang nak beli..even benda tu tak penting pun..macam aku ni..tapi bile tengok design,berkenan..perempuan..mestila nak yang cantik2 even diri sendiri tak cantik..ya saya akui..memang saya tak suka berhias tapi saya sanggup habiskan duit untuk beli benda yang bukan keperluan saya..membazir amalan syaitan..tapi ah!pedulikan~aku nak jugak~tak kisah ape orang cakap!bukan orang bagi aku duit pun kan?kepuasan tu penting..semua orang nak something yang memuaskan diri masing-masing..termasuk la memuaskan nafsu..opss...jangan pikir bukan-bukan.nafsu kat sini bermaksu nafsu membeli..sekarang tengah saving beli item no 2..yang item no.1 and no.3 tu tah bila dapat pun taktao..sebabnye aku da ada kereta..mase beli mule2 dulu tak pikir panjang..time tu nak pakai cepat kan..bukan tak sabar..tapi takde orang nak anta aku gi keje..so terpaksa la rembat mane ade time tu..bile da rembat,baru terpikir,nape la tak kumpul duit sikit lagi beli kereta yang aku nak?takpela..mungkin da takdir..huhu..baru perasan..sume aku nak,sume kaler putih..even kereta pakai sekarang pun putih..putih tu bersih..nampak smart je kan?wish my dream come true~











































2 comments:

julietdeorange said...

wesss, wishlist kita samaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(((

KuPaH_MaYa said...

sama ka?huhu...mari kejar impian..=)